miercuri, 5 ianuarie 2011

Imi place foarte mult de ea si nu stiu ce sa fac


Am 18 ani. Imi place foarte mult de o tipa si am reusit sa obtin o intalnire cu ea. Eu mi-as dori o relatie de lunga durata. Problema e ca sunt timid si nu prea stiu ce sa-i spun. Poate la prima intalnire ma pot limita la subiecte normale, gen scoala, prieteni, filme, muzica. Dar deja de la a doua intalnire mi-ar placea sa-i spun ca e foarte importanta pentru mine si viata mea. Ca poate sa ma faca sa ma simt implinit, ca imi lumineaza viata, ca as face orice pentru ea. As alinta-o cu vorbe blande, care ii pun in evidenta frumusetea. Chiar simt ca as putea sa-mi dedic tot timpul ei. Va rog sa ma intelegeti ca sunt indragostit pana peste cap si n-am experienta. Stiu ca altii prefera alte abordari, dar eu as prefera sa fiu romantic, politicos, si sa ma port ca un gentleman, caci ea e o adevarata doamna, care merita sa fie tratata astfel. Sunt destul de confuz si mi-as dori foarte mult sa ma sfatuiti. Mi-ar placea de asemenea sa aud si pareri feminine.

Daca faci asta, urmatorul tau topic va fi “M-am purtat cat de frumos am putut si mi-a spus ca sunt prea bun pentru ea si ca nu ma poate face fericit” (in cel mai bun caz).

De unde stii tu ca e o adevarata doamna? Ai urmarit-o pe parcursul celor 18 ani (presupun) de viata ai ei? Cele mai multe dezamagiri sentimentale masculine incep cu “ea este altfel”.

Si de unde stii ca vrea sa fie tratata ca o doamna?

Nu stiu daca sa-ti spun s-alegi alta abordare sau sa procedezi exact cum vrei, pentru ca dupa aceea sa-ti inveti lectia si sa stii ce-ai de facut in viitor. ( 4real)

Baiete, vrei sa fii romantic, fii!
Numai ca aici pe site-ul asta noi nu credem in abordarea pe care vrei tu sa o folosesti si drept urmare nu iti vom da sfaturi in acest sens.

Cel mai bine pentru tine e sa iti faci un cont pe kudika.ro si sa postezi problema ta pe forum.
Nu fac misto de tine, chiar vei primi foarte multe sfaturi despre cum sa fii romantic. Locul ala e plin de femei care, in aparenta, iti impartasesc viziunea.

Succes. ( Andrei)

Femeile au nevoie de provocari. Un tip ca tine, care-i pune totul pe tava, care ar pupa-o-n cur pentru putina atentie si i-ar face orice pofta doar sa fie cu ea nu e deloc o provocare, e doar un catelush cu care ar putea sa se joace putin de tot pana gaseste pe cineva mai interesant. Cand stie ca poate avea totul fara sa miste un deget se plictiseste rapid si-si cauta altceva.

Revin si eu ca 4real.. de unde stii ca e o adevarata doamna? Poate acum 2-3 saptamani a fost cu mine, sau cu x la o cabana si i-am tras-o in toate gaurile si am pleznit-o cu pula peste ochi in timp ce era in genunchi si spunea ca mai vrea. Tu o pui pe un piedestal, o consideri centrul universului tau si din start te simti inferior si te simti obligat sa te milogesti oricum doar sa fii cu ea. Banuiesc ca ai renunta la multe principii de ale tale daca ei nu-i convin doar ca sa ai mai multe sanse cu ea.

Secretul e: Inceteaza s-o mai consideri prea importanta pentru viata ta. Ea nu iti lumineaza viata, curentul electric sau macar o lanterna o sa ti-o lumineze. “Be interesting, be playful, be a challenge”. ( Nosfer)

bah…deci pe bune atata va plangeti ca niste muieri.

D-rul mistery asa ceva nu se intreaba tataie niciodata,mai ales pe o femeie pe care incerci sa o seduci….

Voi mah nu ganditi?nu ati facut matematica la scoala?nu stiti sa folositi regula de 3 simple,o atragi,o futi,o pastrezi (sau ii dai liber).nimik mai simplu…niciodata sa nu iti mai treaca asta prin cap sa ii spui sau sa gandesti asta in fata unei femei…ptr ca vei deveni un catel,parazit..si mai tarziu un jegos….
Unele chestii pe care le simte femeia le spune,dar barbatul cand le-a zis=e considerat un prost si un dobitoc mai tarziu.

femeia=emotional…..barbatul=rational.

Tu trebuie sa o inebunesi cu felul tau de a fi,chiar daca iti place de ea,si ai vrea sa fii cu ea,si sa ti-o tragi cu ea si sa ramai cu ea,nu ii spune lucrurile astea,ci fa-o sa si doreasca asta…si iti zic eu ca o sa o ai pe tava,asta pana cand nu devii iar condus de sentimente si nu de rationament…
Cum crezi tu ca reactioneaza aia cand te vede ca esti timid sa o intrebi daca a facut oral,sau daca a avut orgasm,sau daca a facut pe ea in lift in timp ce erai cu degetul pana in adancul pizdei?iti zic eu cum reactioneaza:te vede ca pe un looser frate,un papalapte,UN CIOCOFLENDER, asta ptr ca esti slab pregatit si mai crezi in povesti.

Voi nu pricepeti ca nu mai exista lumea aia ce era mai demult,cand daca aveai tupeul sa o inviti in oras,dar mai ales si sa o saruti era a ta…si cu ea te si insurai,asta sunt povesti auzite de batrani,aia era pe vremea lor…

In fine !

Se vede de la o posta experienta copiilor din ziua de azi in ceea ce consta femeile,dezvoltarea personala si mai ales ocupatia amandorora parintilor in problemele copiilor…asta e impresia mea “activa” asupra pustilor cuprinsi intre 14-19 ani….nu au educatie,nu au experienta,nu au tupeu,nu asculta nimic…orice le-am spune e considerat 0. ( Nony)

Nu ai de unde sa stii cine esti la varsta asta. Spune-i ca tii la ea.. si vezi ce se intampla. Daca iese nasol, data viitoare o sa fii mai atent. Daca nu iese nasol, inseamna ca ti se potriveste stilul. Oricare ar fi rezultatul, mergi mai departe si trage invataminte. Esti mic, ai timp sa cresti. Mai stai pe forum, mai citeste si incearca sa itnelegi ce ti se intampla. (Abel)

sursa: artaseductiei.ro

Un comentariu:

  1. Imi place mult articolul! Au fost lucruri pe care nu le stiam:) Asa este..vremurile s-au mai schimbat.:)

    Mai astept articole:)

    Ceea ce scriu si eu postez pe blogul acesta. Sper sa te ajute!:)

    >>> http://puterea-seductiei.blogspot.ro/ <<<<

    RăspundețiȘtergere