luni, 29 noiembrie 2010

Cum am ajuns sa am 3 prietene

Acum 2 ani plangeam dupa un fuck-buddy de care ma indragostisem la scurt timp inainte sa ne despartim. Imediat dupa mi-am jurat ca “decat sa sufar eu, mai bine sa sufere ele”. Mi-am dat apoi seama ca poate nu e chiar cea mai in regula idee cu care sa plec la drum, dar am bagat bine la cap cateva lucruri pentru ca, stim cu totii, e de cacat sa suferi! Fusese o perioada lunga de 2 ani de zile in care, dupa ce o agatasem pe tipa in club, am zis ca vom proceda in relatia dintre noi dupa cateva reguli bine puse la punct, timp in care fiecare dintre noi va putea sa se vada cu altii fara sa fie mustrat de celalalt. Asa s-a si intamplat pana inainte de final, atunci cand totul parea mai real ca oricand, moment in care poate am pus prea multa presiune pe fata si totul s-a terminat.
Intre timp multe bla-bla-bla-uri
Acum un an tocmai fusesem “cooptat” in gasca unui tip de la care am invatat o groaza. Tipul imi era superior in firma, ne-am imprietenit, iar eu am inceput sa umblu cu el. Omul era cu 6 ani mai mare ca mine, iar baietii din cercul de prieteni la fel. Nu stiu care era treaba cu toti baietii astia, pentru ca toti reuseau sa se puna foarte bine in valoare si sa se faca placuti cam pe peste tot pe unde mergeau.
Recunosc, am trebuit sa cheltui bani stand cu ei, dar, din nou, recunosc, am si invatat o groaza. Oamenii abordau problema jucandu-se, fara niciun fel de presiune, foarte natural. Ai fi zis ca s-au nascut pentru asta si ca cu asta se ocupa(de fapt, chiar asta fac in tot timpul liber, dar e alta poveste). Unul dintre cele mai importante lucruri pe care mi le spuneau de fiecare data, si pe care am reusit sa il bag foarte repede la cap a fost urmatorul: “Totul sta in atitudine! Mai departe esti pe cont propriu!”. Si ziceam “da, da, stiu”, ca doar citisem si eu AS si stiam cu ce se mananca.
Pe naiba! abia dupa ce am inceput “lucrez” pe teren am vazut cat de putine stiu de fapt si cat de mult conteaza experienta. Este ceea ce isi doresc si femeile, mai toate o sa zica ca vor un barbat cu experienta, prea putine o sa zica “vreau un barbat citit”.
M-a deranjat faptul ca urmarind ce faceau ei le spuneam uite asta se cheama asa si asta se cheama asa. Nu frate, totul intra in sacul cu “joaca”, “prietene, ei lucrurile prea in serios” auzeam si cred ca asa si era.
Tot timpul asta am stat pe langa ei si am inceput la randul meu sa am “combinatiile” mele. Da, stiu ca suna oarecum pueril, ca intr-o poveste de film, dar efectiv asa e. Literatura nu o sa te ajute prea mult sau cine stie ce strategie, in schimb socializarea si exercitiul DA.
Poate ei aveau succesul asta si dintr-o incredere izvorata din faptul ca s-au ajuns prin propriile puteri la un nivel la care nici nu sperau, pe mine insa asta nu ma prea interesa, vroiam sa am ce au ei si asta cat mai repede. Sincer va spun ca de anul trecut pana acum imi merge mai bine, dar doar la nivelul implinirii sufletesti, pentru ca firma pe care am facut-o inca produce putin fata de nivelul la care ma asteptam si am fost nevoit sa constat ca nu tot ce zboara se mananca.
Am descoperit totusi alt secret prin care iti poti creste foarte mult increderea in tine. Va mai aduceti aminte articolul cu boxeur-ul? In care ne era explicat cum trebuie sa incepem cu adversari mai slabi si apoi cu adversari din ce in ce mai buni?
Va mai aduceti aminte ce zicea Abel intr-unul din articolele sale, ca aia care o ard pretentiosi sunt aia care si-o freaca cel mai mult acasa? Eu imi aduc aminte si am lucrat la ambele capitole(care de fapt sunt unul si acelasi). Am inceput sa ies cu tipele care ma placeau si mai putin cu cele care imi placeau. Va zic sincer ca nu era una din cele mai fericite chestii, dar am facut-o, “for the team”. Tata mi-a zis ca “as fi putut sa i-o trag” nu este egal cu “i-am tras-o” si ca daca tot am oportunitatea, de ce sa nu incerc. In continuare strambam din nas, dar am mers mai departe si iata concluzia:

Nu va zic ce satisfactie am avut si cu cat mi-a crescut increderea in mine dupa ce am inceput sa actionez asa. Daca pana mai inainte fetele erau cele care ma alegeau, acum alegerea era la mine. Eram eu cel care parcursesem drumul de la inceput pana la final si eram foarte multumit de mine. Poate nu am simtit ceva concret in atitudine, doar sunt foarte sigur ca simt in materie de rezultate.
Cu fetele astea, cum sa va zic, s-a intamplat totul foarte natural. Pe una dintre ele am cunoscut-o in magazinul in care vindea haine.
A vrut sa imi dea doar id-ul de mess. Am chemat-o-n oras sa iesim, nu a vrut. Pera mi-a zis ca in cazul asta trebuie sa continui constant si o sa vad ca o sa fie bine. Asta am si facut, la intervale destul de mari de timp ma mai bagam in seama cu ea. Nu am chemat-o de fiecare data in oras, ci mai exact de 2 ori in 6 luni. Acum am chemat-o iar si nu a mai fost nicio problema, nici cu iesitul, nici cu numarul de telefon. Probabil ca atunci avea prieten, nu stiu, dar intalnirea acum a mers super. De ce? Pai ne-am simtit foarte bine.
Cealalta tipa? pe strada, ieseam din club, m-a gasit ea pe facebook si asa a inceput. Hai sa iesim. Nu ne-am sarutat la prima intalnire, pe asta nu prea am inteles-o, dar dupa aia treburile au inceput sa mearga snur.
Si ultima, cu asta a fost cel mai usor. Am inceput la distractie sa ii dau mesaje si fata a intrat in joc. Am chemat-o in oras si a venit, ne-am cuplat.
E ciudat sa scriu eu toate chestiile astea, imi dau seama ca daca “nu eram pe combinat” cum au zis baietii, nu ma chemau in cercul lor. Ideea era ca devenisem destul de hotarat sa imbunatatesc capitolul asta si chiar vroiam sa invat.
Cateva din punctele pe care le-am retinut din ceea ce mi s-a predat sunt urmatoarele:
- femeile sunt curioase, nu da tot din casa.
- stai relaxat, go with the flo, dar incearca pe cat posibil sa scoti negatiile din limbaj.
- persoanele puternice initiaza atingerea
- nu-ti fie frica sa pui mana pe ea, nu-i nevoie sa ii spui de ce.
- un barbat e un barbat, fi glumet dar nu fi goofy
- aspectul fizic conteaza mult mai putin decat crezi, dar mult mai mult decat ai avea impresia
- femeile vor un barbat capabil sa le protejeze, dar iti trebuie si-o gura care sa le vorbeasca.
- chill, sunt mereu altele.
Acum imi dau seama ca AS trebuie citit de 2 ori, prima oara ca sa te impulsionezi si apoi dupa o perioada de timp dupa ce ai exersat destul sa vezi cam pe unde te afli si ce ai de imbunatatit. Cam asta e povestea, tre’ sa fug, ma vad cu una dintre ele.
P.S. ca bonus doua dintre ele sunt unguroaice, va dati seama ce izvor de bucurie?

sursa: artaseductiei.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu