luni, 1 noiembrie 2010

She’s out of my league sau Dragostea e oarba



Daca am de ales intre o comedie spumoasa si o drama psihologica, prefer sa imi infranez rasul si sa cuget la probleme existentiale. Ieri seara, insotita de un grup de prieteni m-am lasat insa  pe mana lor si le-am acceptat invitatia la She’ s out of my league.  Film tipic american, un soi de pilda despre cum relatia dintre un barbat mai uratel si o femeie irezistibila poate functiona daca dumnealui capata nitica incredere in el.
N-am ras in hohote, recunosc, dar ideea centrala m-a pus pe ganduri. Multe femei mi s-au plans ca nici nu viseaza sa ajunga la bratul celui pe care il admira intrucat nu se ridica la nivelul lui. Multe dintre ele au renuntat sa mai spere, altele au fugit ca niste lase cand Destinul le-a tinut partea, convinse ca unul ca EL nu s-ar putea indragosti de una ca ELE.
Cu siguranta, stii si tu numeroase cazuri in care femeia s-a multumit cu barbati care au ales-o ei pe ea. Si asta nu pentru ca  era de moda veche, ci pentru ca tremura din toate incheieturile sa faca primul pas. Si apoi, nu era niciodata momentul potrivit. Ba nu avea parul coafat, ba ii sarise oja, ba era inca prea grasa pentru a fi demna de el. Asa ca s-a oprit la stadiul de a-l visa in pat langa ea. Mi-o si imaginez stand cu bratele incrucisate pe canapea si murmurand “N-a fost sa fie”, desi n-a ridicat un deget sa il cucereasca.
“E barbat. N-are decat sa ma curteze.” “De ce sa imi bat capul?!El nici nu stie ca exist. Daca ma placea, nu astepta sa il vanez eu.”, mi-a spus o fata indragostita pana peste urechi de vecinul ei, dupa care suspina in taina.  Fetelor, nu mai stati pe ganduri. Nu mai asteptati pana va descopera EL. Luati-va inima in dinti si lasa-ti-l sa afle de existenta voastra. Nu va mai temeti ca nu sunteti de nasul lui. S-ar putea sa aveti surpriza ca este exact pe dos. Dragostea e oarba. Nu tine cont de standardele 90-60-90. Nu ochii decid ceea ce este frumos, ci creierul.

sursa: beauty.onemagazine.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu