luni, 1 noiembrie 2010

Esecul in abordare - cum sa il faci aliatul tau

Mergi pe strada pregatit pentrut agatat. Relaxat…pregatit…ca un vanator ce vede cum tinta pica in plasa… O vezi cum vine spre tine ..Ii dai instinctiv o nota de la 8 in sus..nu astepti alea 3 secunde si te duci plin de incredere spre ea. Nu apuci sa deschizi gura…ca ti-o taie scurt:
- Lasa-ma in pace
- Tu nu te uiti la tine, ma?
- Hai ca n-am chef azi de glume…etc etc.
Am experimentat cu totii si in fiecare zi dam peste tipe intepate, pline de fite cu scutul sus, care ne dau peste bot la un moment dat, orice ai incerca sa zici.
E adevarat, poate n-ai fost congruent, mai trebuie sa lucrezi la voce, la mers, la zambet, la privire. Oricum ar fi,  sa incepi ziua cu un esec care sa te usture nu e cel mai placut lucru. Tin minte ca atunci cand am inceput sa abordez, daca primul approach era reusit, intram in frame( stare de spirit) si toata ziua mergea snur.
Tin minte ca numai intr-o zi de felul asta ,..in vreo 2 ore am facut 10 #Close ( adica i-am luat numarul) pe strada si m-am distrat foarte bine, cu toate ca nu planificasem sa fie vreo zi speciala de P.U ( pick-up – agatat), iar altadata cand am zis “astazi stau numai de P.U. vreo 4-5 ore”, mi-a stricat un specimen de-asta de care vorbeam mai sus toata buna dispozitie..si m-a scos din frame definitiv.
Asta pentru ca eram pus pe fapte mari si ma ambitionam sa incerc cat mai mult la fiecare H.B. ( hot babe – gagica faina :) care trecea. Esecul ma ustura si ma punea cu botul pe labe .
Asta era la inceput……. Cum am scapat de ideea asta tampita, ca daca nu a iesit o abordare si am picat de fraier cu nasu in soare, s-a dus totul de rapa? O sa va spun metoda pe care o folosesc eu. Folosind metoda aceasta esecul mi-a devenit din dusman si factor demoralizant un aliat si chiar incep sa ma bucur cand am un “esec”.
Sa va explic:
Ideea am luat-o dintr-o carte despre cum sa devii expert in vanzari..ceva ce ma preocupa pe mine pentru job. Am prelucrat-o putin si uitati cum se aplica aici:
CUM transformi esecul intr-un aliat?
1. Fa 2-3 zile de P.U. si NOTEAZA-ti toate Abordarile. Fa asa cum faci tu de obicei…nu te stresa, doar noteaza TOATE abordarile.
2. Calculeaza cate ai facut pe zi? Cate nr de tel ai luat din cate abordari ai facut? cate date-uri ai reusit sa planifici? Intr-un cuvant ..care e rata ta de succes la P.U.?
3. Faci o mica schema. Va dau exemplul meu. In ultima perioada din 10 approachuri fac 2-3 #Close adica 1 din 5..cam asa, corect? Din 3#Close iese 1 date reusit…(chiar daca ai luat un numar nu inseamna ca drumul e batatorit…pot fi nr gresite, poate nu o bagi in transa cand vb la tel, etc..:). Din 3 H.B. cu care ajung la date…1 este Fuck Close ( adica sex )
Recapitulam? .. Ca sa fie 1 Fuck Close trebuie sa ma intalnesc cu 3 femei …Ca sa ma intalnesc cu 1 femeie trebuie sa iau 3 nr de telefon. Ca sa iau 1 nr de tel trebuie sa fac 5 approachuri.
Calculam… pt 1 Fuck Close rezulta 45 de approachuri, right?
Deci Rata mea de succes la #Close este 1 din 45
OK , ce legatura are asta cu esecul? Pai..are. Din ce am calculat asa se intampla ..e o schema care asa functioneaza la mine..din 45 de approachuri iau 9-10 nr de tel.Din 9 nr de tel ma intalnesc cu 3. Din 3 cu care ma intalnesc ajung cu una cel putin la Fuck Close
Ce faceam inainte, cand primeam reject? Ma gandeam :
Unde am gresit..? Ce n-am spus bine? Unde sa ma corectez?..etc..shit din asta maro si care pute, understand? totul era doar in mintea mea.(erau si lucruri de corectat, bineinteles..dar in momentul ala intrebarea corecta trebuia sa fie alta)
Ce fac acum cand primesc reject? Ma intreb..ok…un reject..ia sa vedem :
Ce am facut BINE? Diferenta este colosala.In loc sa cauti mereu greselile si partea negativa a lucrurilor, te concentrezi pe reusita si succes. Imposibil sa nu gasesti ceva de care sa fii multumit in abordarea ta (BL, privire, voce. sau altceva).
Revenind la ciferele alea… Daca la mine din 45 de abordari, matematic, imi iese 1 Fuck Close (Atentie ma refer NUMAI la approachuri pe strada sau alte locuri publice, nu in club sau discoteca…unde rata de succes e mult mai mare) ..tot ce fac eu acum , cand ma pregatesc de P.U. este sa caut sa fac cat MAI MULTE abordari si astfel ma apropii de numarul magic la care stiu ca primesc Bonusul. Atunci cand incep ziua cu un reject dupa altul.ma gandesc; mare lucru..reject..no problem..ma apropii de 45 de approachuri si de SUCCES.
Deci un esec nu numai ca nu ma da inapoi ci ma inveseleste cand ma gandesc:  superb, ma apropii de 45
Intelegi? Tot ce trebuie sa faci ca sa ai un succes mai mare in vanzari, sau cu femeile este sa faci cat mai multe abordari. Faci mai multe abordari, creste si numarul de rejecturi pe care le pimesti, dar implicit te apropii de cifra care pt tine reprezinta succesul. Nu ma crezi inca? Incearca pe pielea ta. Verifica si posteza ce s-a intamplat.
PS. Cu cat mai multe esecuri vei avea cu atat mai mult succes vei avea. Creste-ti rata de esec si va creste si cea de succes (Paradoxal ?)
Postat de Quatze

sursa: artaseductiei.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu