luni, 1 noiembrie 2010

Cum miroase iubirea?

Bunica mea ma sfatuia sa nu imi schimb des parfumul. “Cel mai frumos parfum este mireasma femeii pe care o iubesti. Asadar, nu te juca de-a parfumierul, ca il zapacesti. Alege unul care sa te reprezinte si ramane-i fidela!”
Bineinteles, nu i-am dat ascultare decat mult mai tarziu in viata cand un alt truc pe care m-a invatat, a dat roade. “Cand dumnealui nu este prin preajma, ridica-i perna si parfumeaza discret patul. Daca vreodata va certati, daca esti departe, daca ii vine vreo idee nebuneasca sa te insele in patul vostru-nu te stramba ca se intampla adesea, mintea ii va sta doar la tine.” Si uite asa, de cateva ori, cand ma gandeam ca nu mai sunt sperante de impacare, cineva m-a sunat in toiul noptii sa imi spuna ca nu poate trai fara mine.
N-a fost insa usor sa descopar un parfum care sa imi traduca personalitea, felul de-a fi…iar cand, l-am gasit, m-am incapatanat sa nu mai testez nimic altceva.  Ma indragostisem iremediabil de aromele lui. Pana zilele trecute, cand intrand la parfumeria Beautik, l-am inlocuit definitiv cu  Scent Gloss de la Costume National si am simtit pe propria piele, frenezia si sex-appealul unui trandafir condimentat.
GLOSS este cea mai sexy versiune a parfumului SCENT.
Roz ca instinctul feminin. Roz ca trandafirul pentru simtul olfactiv, vizual sau tactil, la nivelul pielii.
Este cel mai tanar suflet al colectiei SCENT: spontan, delicat si entuziast.
“Sexy, instinctiv si carnal, asa cum as vrea sa se simta femeia care il poarta.” Ennio Capasa
Un buchet floral, delicat fructat pentru o dulceata efervescenta, gratie notelor de orhidee purpurie si mosc.
Pentru o femeie fascinanta si efervescenta, seducatoare si inocenta in acelasi timp, careia ii place sa isi exploreze feminitatea foarte evidenta.
Familie olfactiva: floral-condimentat;
Nota de varf: trandafir;
Nota de mijloc: orhidee purpurie;
Nota de baza: mosc.
Emotia dominanta: Senzualitate subtila.

sursa: beauty.onemagazine.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu